Diddy digs Facebook

 

Sean ‘Diddy’ Combs digs Facebook. Hij lanceerde een nieuwe competitieve show op MTV genaamd ‘Starmaker’ (origineel!). De show is een soort ‘Idols’ maar volgens Diddy zijn de regels om een ster te worden veranderd, en zet daarom social media en social networking in zoals Facebook. Hiermee pikt hij een trend op die door de platenindustrie in zijn geheel wordt genegeerd. “You have to understand how to be able to brand yourself!”, aldus Diddy. En zo is het maar net. Als beginnend muzikant kun je tegenwoordig meer doen met je image en fans via Twitter, Facebook en WordPress dan door een leger aan ‘specialisten’ in te huren via de platenmaatschappij. Die je achteraf allemaal weer terug moet betalen. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat deze maatschappijen min of meer overbodig zijn in de toekomst!

 

 

 

Lees ook:Meet the Streets op zoek naar nieuwe gezichten
Lees ook:Lancering nieuwe BlackBerry Curve 8520
Lees ook:Nieuwe track Yung C.
Lees ook:Diddy kickt Aubrey uit Danity Kane
Lees ook:Nintendo DSi versus Facebook

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.